اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه

مرکز خدمات سرمایه گذاری استان کرمانشاه

مرکز خدمات سرمایه گذاری استان کرمانشاه

شرکت سرمایه گذاری خارجی فرو آلیاژ متحد شرق آسیا متقاضی احداث واحد تولیدی جدید و مشابه در استان کرمانشاه (آذرماه 1401)

Screenshot 1

شرکت سرمایه گذاری خارجی فرو آلیاژ متحد شرق آسیا با مدیریت آقای «فو»  از کشور چین که پیشتر در پی اخذ مجوز سرمایه گذاری خارجی در سال 1398 اقدام به احداث واحد تولید آلیاژ سیلیکون منگنز در شهرستان اسلام آباد غرب واقع در استان کرمانشاه با حجم سرمایه گذاری بالغ بر 10 میلیون یورو و اشتغال مستقیم 200 نفر نموده و پروژه در زمستان 1400 به بهره برداری رسید و هم اکنون نیز فعال می باشد، اینک متقاضی احداث واحد تولیدی جدید و مشابه در شهرستان کرمانشاه گردیده است. آقای«فو»مدیر عامل شرکت مذکور در پی درخواست رسمی و حضور در دفتر مدیرکل امور اقتصادی و دارایی و نائب رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری استان از قصد خود به منظور احداث واحد تولید جدید آلیاژ سیلیکون منگنز خبر داد و در این راستا خواستار همکاری همه متولیان امر درجهت تحقق پروژه مذکور گردیدند. ایشان در تشریح جزئیات طرح اظهار داشتند: پروژه جدید به مراتب بزرگتر از پروژه قبلی بوده و پیش بینی می شود که ضمن انجام سرمایه گذاری نقدی و غیر نقدی جمعاً به مبلغ حداقل 30 میلیون یورو، شاهد اشتغال ایجادی مستقیمی معادل 300 تا 400 نفر در پروژه باشیم.

جناب آقای حیدریان مدیر کل امور اقتصادی ودارایی و نائب رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری استان نیز در این دیدار ضمن استقبال از احداث واحد جدید و یادآوری حمایت ها و پیگیری های بعمل آمده از سوی مجموعه اقتصادی استان در جهت تحقق پروژه فعلی، اظهار امیدواری کردند که با توجه به سابقه مثبت شرکت در عمل به تعهدات و نیز نگاه مثبت مدیران ارشد استان به جذب سرمایه گذاری خارجی در آینده نزدیک شاهد تحقق پروژه جدید در استان باشیم.

ایشان همچنین اظهار داشتند؛ مرکز خدمات سرمایه گذاری استان با توجه به رسالت ذاتی خود در این خصوص در سطح ملی و استانی پیگیری لازم را در جهت فراهم نمودن زمینه های تحقق سرمایه گذاری جدید فراهم خواهد نمود.

اطلاعات تماس :

کرمانشاه، میدان سپاه ( نفت)- بلوار جام جم ، سر نبش خیابان کشاورز، مرکز خدمات سرمایه گذاری استان کرمانشاه

كد : 083

تلفن : 38384665 - 38388041

دورنگار:   38383519

ايميل:  kermanshah@investin-ksh.ir