اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه

مرکز خدمات سرمایه گذاری استان کرمانشاه

مرکز خدمات سرمایه گذاری استان کرمانشاه

بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی از ساختمان مرکز خدمات سرمایه گذاری استان

1

روز یکشنبه مورخ 1401/04/26 جناب آقای دکترباباخانی معاون محترم هماهنگی امور اقتصادی استانداری در معیت مدیران کل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری و جهاد کشاورزی استان بازدیدی از ساختمان در دست تعمیر و بهسازی مرکز خدمات سرمایه گذاری استان داشتند و از نزدیک در جریان فرآیند عملیاتی پروژه و اقدامات اجرایی در این خصوص قرار گرفتند.

پروژه بهسازی ساختمان مرکز خدمات سرمایه گذاری با مدیریت اجرایی و تامین مالی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان در حال اجرا بوده و بخش های مختلفی از جمله نوسازی نمای بیرونی ساختمان، تامین و به روزرسانی زیرساخت های تهویه متبوع اعم از سیستم های گرمایش و سرمایشی و نیز احداث و تجهیز سالن جلسات مجموعه و ... را در بر می گیرد. در همین خصوص حیدریان مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اظهار داشتند که در حال حاضر تلاش گردیده ساختمان مرکز به گونه ای مهیا گردد تا در قالب مجموعه ای در خور و شایسته پذیرای متقاضیان و هیات های سرمایه گذاری خارجی در سطح استان باشد.

جناب آقای دکتر باباخانی نیز در همین راستا وجود مرکز خدمات سرمایه گذاری برخوردار از فضا و امکانات مناسب و نیز نیروی انسانی توانمند با هدف جلب و جذب سرمایه گذاری خارجی را در استان بسیار ضروری برشمردند و بر لزوم همکاری دستگاه های اجرایی متولی در جهت تحقق اهداف و برنامه های مرکز خدمات سرمایه گذاری تاکید نمودند.

اطلاعات تماس :

کرمانشاه، میدان سپاه ( نفت)- بلوار جام جم ، سر نبش خیابان کشاورز، مرکز خدمات سرمایه گذاری استان کرمانشاه

كد : 083

تلفن : 38384665 - 38388041

دورنگار:   38383519

ايميل:  kermanshah@investin-ksh.ir