اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه

مرکز خدمات سرمایه گذاری استان کرمانشاه

مرکز خدمات سرمایه گذاری استان کرمانشاه

برگزاری جلسه ستاد سرمایه گذاری استان

جلسه ستاد سرمایه گذاری به ریاست دکتر حاتمی معاون استاندار و با حضور مدیران کل مرتبط و اعضای ستاد ساماندهی سرمایه گذاری با دستور کار بررسی آخرین وضعیت جذب و جلب سرمایه گذاری در استان برگزار گردید.

دکتر حاتمی در این جلسه با اشاره به اهتمام جدی مدیریت استان از ابتدای سال تا کنون بر حفظ و تقویت سرمایه گذاری های از قبل انجام شده و جذب و جلب سرمایه گذاری های جدید گفت: برای توسعه استان و ایجاد اشتغال بر روی سه محور کاری «توجه به بنگاه های خرد و کوچک»، «تمرکز بر بنگاه های متوسط» و «ایجاد صنایع تولیدی بزرگ» برنامه ریزی کرده ایم و بر این باوریم که حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی می تواند بخشی از ظرفیت های بالقوه استان را به بالفعل تبدیل کند.

معاون استاندار افزود: در زمینه جذب سرمایه گذار خارجی اتفاقات خوبی در استان خواهد افتاد که این امر برخلاف دیدگاه بعضی از مخالفان، به تقویت صنایع داخل استان و ایجاد رقابت صحیح مبتنی بر افزایش کیفیت منجر خواهد شد.

وی اظهار داشت: مرکز سرمایه گذاری استان با برنامه ها و عملکرد مناسبی که داشت جریان سرمایه گذاری را به نقطه مطلوبی رسانده و در سال آینده این مرکز تقویت و مرکز توسعه کسب و کارهای کوجک و کارگاهی نیز که یکی از نیازهای اساسی استان است ایجاد خواهد شد.

IMG 8525

اطلاعات تماس :

کرمانشاه، میدان سپاه ( نفت)- بلوار جام جم ، سر نبش خیابان کشاورز، مرکز خدمات سرمایه گذاری استان کرمانشاه

كد : 083

تلفن : 38384665 - 38388041

دورنگار:   38383519

ايميل:  kermanshah@investin-ksh.ir