اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه

مرکز خدمات سرمایه گذاری استان کرمانشاه

مرکز خدمات سرمایه گذاری استان کرمانشاه

آغاز عملیات اجرایی كارخانه فرو آلیاژسیلیكون منگنز در شهرك صنعتی مرصاد اسلام آباد غرب

0000012

طی مراسمی با حضور حاتمی معاون هماهنگی امور اقتصادی در استانداری و محمدی مدیر کل امور اقتصادی و دارایی و نایب رییس مرکز خدمات سرمایه گذاری استان کرمانشاه مراسم آغاز عملیات اجرایی کارخانه فرو آلیاژسیلیکون منگنز در شهرک صنعتی مرصاد اسلام آباد غرب انجام شد


به گزارش روابط عمومی امور اقتصادی و دارایی در این مراسم حاتمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گفت:این پروژه توسط سرمایه گذاران خارجی با اعتباری بالغ بر ده میلیون یورو و ظرفیت تولید سالانه 15 هزار تن و  اشتغالزایی مستقیم 210 و420نفر غیر مستقیم اجرا خواهد شد.
وی افزود ،مدت اجرای این پروزه یک سال خواهد بود که با اجرای چنین پروزه هایی در اسلام آباد غرب شاهد کاهش نرخ بیکاری در این شهرستان خواهیم بود . 
ایشان در خصوص اصلاح فر آیند صدور مجوز های سرمایه گذاری گفت: زمان انجام این فرایند از چند ماه به حداکثر 2 هفته تقلیل و همچنین صدور  مجوز ها برای سرمایه گذاران  داخلی و خارجی تسهیل شده است.
حاتمی ضمن قدر دانی  از مرکز خدمات سرمایه گذاری به منظور جدیت در کار وانجام هماهنگی های لازم در خصوص جذب سر مایه گذاران  گفت: امیدواریم شاهد عملیاتی شدن پروژه  های بزرگتر در ماه های آینده در استان باشیم .
در ادامه علی محمدی مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه اظهار داشت:چین شریک تجاری ماست و قصد دارد در حوزه هایی چون فولاد ،آلومینیوم ،کاشی و سرامیک در کشور سرمایه گذاری کند.وی گفت که استان کرمانشاه به دلیل داشتن پتانسیل بالا در زمینه  آب وزمین مرغوب،نزدیکی به بازارعراق برای تسهیل صادرات، گزینه مناسبی برای احداث پروژه آلیاژ سیلیکون منگنز است.
همچنین محمدی به داشتن قابلیت نیروی کار ساده و تخصصی در استان اشاره کردو بر جذب افراد بومی منطقه و اشتغالزایی جوانان بیکار در استان تاکید نمود.

اطلاعات تماس :

کرمانشاه، میدان سپاه ( نفت)- بلوار جام جم ، سر نبش خیابان کشاورز، مرکز خدمات سرمایه گذاری استان کرمانشاه

كد : 083

تلفن : 38384665 - 38388041

دورنگار:   38383519

ايميل:  kermanshah@investin-ksh.ir