اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه

مرکز خدمات سرمایه گذاری استان کرمانشاه

مرکز خدمات سرمایه گذاری استان کرمانشاه

رونمایی از سامانه پنجره واحد خدمات الکترونیکی سرمایه گذاری استان کرمانشاه

11111

در پنجمین روز از هفته دولت از سامانه پنجره واحد خدمات الکترونیکی سرمایه گذاری استان کرمانشاه با حضور مهندس بازوند استاندار ،معاونین و مدیران کل دستگاههای اجرایی در محل سالن تدبیر استانداری رو نمایی شد..

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی ودارایی استان کرمانشاه در ابتدای این مراسم علی محمدی مدیر کل امور اقتصادی ودارایی و نایب رییس مرکز خدمات سرمایه گذاری راه اندازی این سامانه را حاصل به نتیجه نشستن تلاشهای مضاعف تیم اقتصادی استان تحت حمایت استاندار دانستند و ابراز امیدواری نمودند که این سامانه بتواند روزنه ای نوید بخش به سوی جذب سرمایه گذاری و رونق تولید در استان باشد.

محمدی  در ادامه به مراحل دوازده گانه اجرایی شدن این سامانه اشاره نمودند که با هدف ایجاد شفافیت و امکان پایش روند گردش درخواست هابه صورت برخط،به حداقل رساندن زمان ممکن در تکمیل پرونده ها،به حداقل رساندن مراجعه حضوری سرمایه گذاران به دستگاههای اجرایی،کاهش فرایندهای صدور مجوز،اطلاع رسانی و دریافت تمامی مدارک و مستندات لازم برای تکمیل پرونده و جلوگیری از دریافت استعلام های تکراری در دستگاههای اجرایی تهیه و به بهره برداری رسیده است.

نماینده وزیر و مدیر کل امور اقتصادی ودارایی خاطر نشان شدند که سرمایه گذاران می توانند تمامی مراحل درخواست تا صدور مجوز سرمایه گذاری را از طریق این سامانه به آدرس WWW.KERSWITCH.IR به صورت بر خط بدونه نیاز به مراجعه حضوری انجام و مراحل انجام فرایند ها را هم به صورت به روز پیگیری نمایند.

علی محمدی یکی از بزرگترین اهداف این سامانه را کاهش بروکراسی اداری و اصلاح زمان انجام فرایندهای صدور مجوز دانستند و گفتند حداکثر زمان انجام فرایند صدور مجوز از زمان درخواست و تکمیل مدارک توسط درخواست کنند تا صدور مجوز 49 روز پیش بینی شده است که توسط 20 دستگاه اجرایی اصلی که 90 درصد استعلامها ی مربوط به صدور مجوزها را پاسخگو هستند صورت خواهد پذیرفت.

ایشان افزودند از دیگر قابلیت های این سامانه پایش عملکرد دستگاههای اجرایی توسط استاندار ،معاونین مربوطه و مدیر کل امور اقتصادی ودارایی دانستند و افزودند بنا به تاکید استاندار گزارش پایش ها به صورت ماهانه توسط مرکز خدمات سرمایه گذاری  تهیه و جهت انجام  اقدامات لازم  به مراجع ذیربط ارسال خواهد شد.

اطلاعات تماس :

کرمانشاه، میدان سپاه ( نفت)- بلوار جام جم ، سر نبش خیابان کشاورز، مرکز خدمات سرمایه گذاری استان کرمانشاه

كد : 083

تلفن : 38384665 - 38388041

دورنگار:   38383519

ايميل:  kermanshah@investin-ksh.ir